Skip links

فرش ماهرو

فرش طرح ماهرو یکی از جذاب ترین نقشه های افشان مدرن است و به دلیل داشتن نقش و نگار های سنتی در کنار رنگ بندی مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این طرح انواع نقوش افشان و گل های شاه عباسی به چشم می خورد. این فرش زیبای طلاکوب با رنگ بندی کاملا مد روز و مدرن طراحی شده است.

فرش 700 شانه

به تعداد ریشه ها و یا گره ها در یک متر از عرض فرش ماشینی گفته میشود. برای مثال فرش ۷۰۰ شانه به این معنی می باشد که در هر متر مکعب از عرض فرش معادل ۷۰۰ ریشه (گره) بافته شده است.

نخ ویرجین

نخ ویرجین یا ورژن از الیاف مصنوعی تهیه شده میشود. نخ ویرجین به دلیل ثبات رنگ به هنگام شستن مکرر دچار رنگ پریدگی و کمرنگ شدن نمیشود.
این نوع نخ پرزدهی و مشکل آلرژیک ندارد و برای افرادی که به پرز فرش حساسیت دارند بهترین انتخاب می باشد.

کارشناسی فرش
فرش 700 شانه ماهرو دودی

فرش طرح ماهرو به دلیل داشتن نقش و نگار های زیبا در کنار رنگ بندی مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. رنگ بندی هنرمندانه و تناسب بسیار عالی رنگ ها در نقشه ماهرو یکی از دلایل محبوبیت این فرش محسوب می شود. طرح افشان به دلیل نداشتن ترنج و ظاهر زیبا همیشه در بین پرفروش ترین طرح ها بوده است. از این نظر اصطلاحا این طرح همیشه در بورس خواهد بود و قدیمی نمی شود. یکی دیگر از مزیت های بزرگ طرح های افشان از جمله طرح ماهرو این است که فضای خانه را بزرگ تر نشان می دهد . رنگ دودی فرش طرح طلاکوب ماهرو به دلیل خنثی بودن فرش به شکلی است که با فضا های مختلف به راحتی ست می شود. علاوه بر این چرک تاب بودن این رنگ برای فضایی که پاخور زیادی دارد مثل فضای پذیرایی بسیار مناسب است. کیفیت عالی در کنار بافت ظریف و دستباف گونه هم از دیگر ویژگی های فرش طرح افشان ماهرو محسوب می شود.

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

خانه
محصولات
تماس
جستجو
Explore
Drag