Skip links

فرش آروانا

فرش 700 شانه طرح آروانا از طرح های زیبا است که طرح و نقش خاص و بسیار زیبا دارد . استفاده از طرح اصیل و دیرینه لچک ترنج در کنار طرح و نگار مدرن ، طرحی چشم نواز و همه پسند پدید آورده است. گلدان های ساده و در عین حال ظریف و زیبا با گل های ریز و درشت در گوشه و کنار فرش خودنمایی می کنند . طلایی استفاده شده درلچک و ترنج درکنار زمینه روشن فرش هارمونی رنگی چشم نوازی را پدید آورده است .

فرش 700 شانه

به تعداد ریشه ها و یا گره ها در یک متر از عرض فرش ماشینی گفته میشود. برای مثال فرش ۷۰۰ شانه به این معنی می باشد که در هر متر مکعب از عرض فرش معادل ۷۰۰ ریشه (گره) بافته شده است.

نخ ویرجین

نخ ویرجین یا ورژن از الیاف مصنوعی تهیه شده میشود. نخ ویرجین به دلیل ثبات رنگ به هنگام شستن مکرر دچار رنگ پریدگی و کمرنگ شدن نمیشود.
این نوع نخ پرزدهی و مشکل آلرژیک ندارد و برای افرادی که به پرز فرش حساسیت دارند بهترین انتخاب می باشد.

کارشناسی فرش
فرش 700 شانه آروانا سرمه ای

طرح آروانا طلاکوب به دلیل استفاده از رنگ شکیل و مجلل طلایی میتواند گزینه ای مناسب برای فضای سال پذیرایی شما باشد و دکوراسیونی شیک و لاکچری برای شما ایجاد می کند. برای دکوراسیون منزل با فرش های ترنج دار مثل آروانا سعی کنید از مبلمان های تک رنگ و به دور از طرح های شلوغ استفاده کنید تا فضایی دلنشین ایجاد شود. همچنین میتوانید از رنگ های ثانویه مرکز ترنج برای کاور کوسن های مبلتان استفاده کنید و در فضا هارمونی و نظم زیبایی بوجود بیاورید. در این بین کاربرد فرش را در محیط خود در نظر بگیرید. فرش های ترنجدار معمولا برای آشپزخانه و اتاق خواب و راهرو های باریک استفاده نمیشود و در فضاهای مرکزی از قبیل هال و پذیرایی کاربرد بیشتری دارند.

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

خانه
محصولات
تماس
جستجو
Explore
Drag